Incident

[Lukket Fredag 13.30] - [PROD] - Lange svar tider i kald for Serviceplatformen.

Closed | Nov 25, 2022 | 13:28 GMT+01:00

Kære anvender af Serviceplatformen

LØST: Så er problemerne løst og Service Platformen er tilbage i normal tilstand.

Nogle anvendersystemer har i længere tid oplevet øget svartider eller timeouts i kald til webservices på Serviceplatformen.

I forlængelse af dette har følgende fagsystemer givet nedennævnte tilbagemelding kl. 17.00 og kl. 21.00 d. 24. november: 

                                                                                                                                          

KSD: OK, tilbage til normal drift
KY: Tilbage til normal drift med undtagelse af svartider i forhold til SKAT
SAPA: Bedre svartider ift. den seneste uge

 

Næste opdatering udsendes fredag d. 25. november ca. kl. 13.30 eller når alle problemer er løst.

Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens den aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.

Vi beklager de gener, det måtte medføre.

Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37

Status Page powered by Admin Labs