Incident

[LØST] (PROD) Servicen Print v2 er i øjeblikket ustabil (SF1600).

Closed | Aug 14, 2023 | 09:39 GMT+02:00

Kære bruger af Serviceplatformen.dk

[LØST] De lange svartider ser ud til at være løst, så der opleves ikke længere problemer med snitflade SF1600

[OPDATERING KL. 16.00]: Det ser ud til at det virker igen, dog afventer vi endelig bekræftelse fra tredjepart.
[OPDATERING KL. 10.00]: Det ser ud til at det virker igen, dog afventer vi endelig bekræftelse fra tredjepart.
[OPDATERING KL. 16.00]: Set fra Serviceplatformens perspektiv, ser det stadig ud til at virke, men vi har stadig ikke kunnet få bekræftigelsen fra trediepart.
[OPDATERING]: Det ser ud til at det virker igen, dog afventer vi endelig bekræftelse fra tredjepart.



Servicen Print v2 (SF1600) kan i øjeblikket opleves som helt eller delvis utilgængelig på PROD miljøet. Det skyldes lange svartider i viderestilling af kaldene til Digital Post, så kaldene ender med timeout.

Der arbejdes intensivt på en løsning hos Digital Post, og ny status udsendes senest mandag kl. 10:00, eller når det er verificeret at servicen igen virker.

Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.

Vi beklager de gener, det måtte medføre.


Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37

Status Page powered by Admin Labs