Incident

LØST: [PROD] - En række snitflader kan i øjeblikket opleves som helt eller delvis utilgængelige på PROD miljøet

Closed | Nov 14, 2022 | 19:05 GMT+01:00

LØST - Kære bruger af Serviceplatformen.dk

Der er nu etableret en løsning for nedenstående tidligere annoncerede problem, således at alle snitflader er tilgængelige igen. Løsningen monitoreres løbende.


En række snitflader kan i øjeblikket opleves som helt eller delvis utilgængelige på PROD miljøet. Det skyldes ikke selve snitfladerne eller Serviceplatformen i sig selv. Det er netværksrelateret i flowet til og fra Serviceplatformen. Problemerne er sporadiske og opleves fra fagsystemernes side som timeouts. Følgende snitflader har problemer:

SF0770_A
SF0800
SF1411_A
SF1590
SF1600
SF1610
SF2900

Der arbejdes intensivt på en løsning og ny status udsendes senest kl: 19.00 eller når problemet er løst.

Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender nævnte services, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.

Vi beklager de gener, det måtte have medført.

Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37

Affected components

  • Serviceplatformen

Status Page powered by Admin Labs