Incident

Opdatering: Manglende sager og ydelser oprettet efter 16.10.2021

Closed | Nov 02, 2021 | 07:04 GMT+01:00

Kære bruger af Støttesystemerne

Driftsproblemet vedrørende manglende sager og ydelser oprettet efter 16.10.2021 er nu løst

Synkroniseringen til SagListeSøg blev afsluttet 01.11.2021 kl. 18.30

Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
STS Support
Mail: sts-support@kmd.dk
Tlf: 44 60 21 60

Open | Nov 01, 2021 | 14:04 GMT+01:00

Kære bruger af Støttesystemerne

Ved anvendelse af funktionen SagListeSøg kan nogle kommuner desværre opleve, at der mangler sager og ydelser oprettet efter 16/10-2021. Det skyldes en synkroniseringsfejl fra indeksene.

Data ligger korrekte i Støttesystemerne og data er ikke gået tabt.

Synkroniseringen til SagListeSøg forventes p.t. afsluttet kl. 18.00

Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender denne service, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.

Med venlig hilsen
STS Support
Mail: sts-support@kmd.dk
Tlf: 40 60 21 60

Status Page powered by Admin Labs