Closed | Jan 06, 2023 | 09:14 GMT+01:00
LØST - Kære bruger af Serviceplatformen.dk
Nedenstående tidligere informeret påvirkning af snitflader, og delvis utilgængelighed for disse, er nu igen tilgængelige.
En række snitflader kan i øjeblikket opleves som helt eller delvis utilgængelige på PROD miljøet. Det skyldes ikke selve snitfladerne eller Serviceplatformen i sig selv. Det er netværksrelateret i flowet til og fra Serviceplatformen. Problemerne er sporadiske og opleves fra fagsystemernes side som timeouts. Af snitflader vi er bekendt med har problemer kan nævnes:
SF0770_A
SF0800
SF1411_A
SF1590
SF1600
SF1610
SF2900
Der arbejdes intensivt på en løsning og ny status udsendes senest kl: 22.00 eller når problemet er løst
Vi beklager de gener, det måtte have medført.
Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37