Closed | Nov 27, 2024 | 08:23 GMT+01:00
Kære bruger af Serviceplatformen.dk
[LØST 26/11 15:10] Problemerne er nu løst og ServicePlatformen fungerer normalt igen.
[OPDATERING 26/11] Der er desværre ikke noget væsentligt nyt, og der arbejdes stadig på en løsning. Ny status senest kl. 10 i morgen eller når problemet er løst.
Der kan desværre opleves en hvis grad af timeouts ved kald til Serviceplatformen. Det skyldes en række kald, der blokerer resurcerne på vores applikationsservere, og vi arbejder på at afhjælpe problemet.
Alle vores applikationsservere kører, så kaldene bliver behandlet, men det tager nogle gange så lang tid, at der opleves timeout fra de kaldene fagsystemer, inden Serviceplatformen har færdigbehandlet og svaret. Indtil problemet er løst kan fagsystemerne ikke gøre andet end at prøve at kalde, da det langt fra er alle kald, der rammes af timeout.
Vi er i fuld gang med at undersøge problemet. Ny status udsendes senest tirsdag kl. 10.00 eller når det virker igen.
Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.
Vi beklager de gener, det måtte medføre.
Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37