Closed | Feb 20, 2025 | 07:39 GMT+01:00
Kære bruger af Serviceplatformen.dk
[LØST torsdag 07:40] Dette problem er nu løst.
[OPDATERING onsdag 11:00] Vi afventer afslutning af dette ekstraordinære servicevindue:
https://driftstatus.kombit.dk/status/maintenance/id/e8ac4095-7633-11e9-aa21-000c29960262-2d9c12f3-ee9d-11ef-8d2d-000c29cdc144
Ny status senest kl. 14:00
Der kan i øjeblikket opleves problemer med forsendelser i SF1601, som nogle brugere vil opleve bliver sendt gentagne gange.
Dette skyldes en teknisk detalje introduceret med Februar-releasen, som gør, at nogle fagsystemer ikke kan forstå svaret, de får fra Serviceplatformen og derfor vil gensende meddelelser.
Vi arbejder på at få dette problem løst hurtigst muligt.
Næste opdatering onsdag kl. 10.00, eller når problemet er løst.
Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.
Vi beklager de gener, det måtte medføre.
Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37