Incident

[LØST] (PROD/EXTTEST) Problemer med at gemme IT-Systemer i Fælleskommunalt Administrationsmodul

Closed | Jul 03, 2024 | 14:23 GMT+02:00

Kære bruger af Serviceplatformen

LØST: Problemet er nu løst, og der kan gemmes IT-systemer igen.


Der kan i øjeblikket opleves problemer med at gemme IT-systemer i det Fælleskommunale Administrationsmodul i både Produktion og Ekstern Testmiljøet.

Vær opmærksom på, at dette gælder kun brugervendte systemer eller serviceudbydere. IT-systemer, der kun fungerer som anvendersystemer, kan stadig godt gemmes.

Vi arbejder på at få løst problemet snarest muligt og en ny status udsendes senest kl. 16:00, eller når fejlen er løst.

Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.

Vi beklager de gener, det måtte medføre.



Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37

Status Page powered by Admin Labs