Incident

[OPDATERING](PROD/EXTTEST) Problemer med SF1520 - CPR Replika opslag.

Open | Jul 03, 2024 | 14:31 GMT+02:00

Kære bruger af Serviceplatformen.dk

[Opdatering 13/9: Løsning til dette problem er rykket og forventes leveret november 2024]
[Opdatering 3/7: Der forventes en løsning på dette problem i oktober 2024]


Der er beklageligvis problemer med SF1520, hvor to felter i response siden 23/5 ikke længere kan regnes for pålidelige.
Det drejer sig om:
"tilmeldtNemsms"
"tilmeldtDigitalpost"

Årsagen er, at vi ikke længere modtager disse opdateringer fra Digital Post.

KOMBIT arbejder nu sammen med Serviceplatformens leverandør om en alternativ løsning.
Det vides desværre ikke på nuværende tidspunkt, hvad tidshorisonten vil være for en løsning.

Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.

Vi beklager de gener, det måtte medføre.


Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37

Affected components

  • Serviceplatformen : Serviceplatformen

Status Page powered by Admin Labs