Incident

[LØST] (PROD) SF0810 Kvitteringer på sygehusophold er i øjeblikket ustabil.

Closed | Jan 15, 2025 | 15:44 GMT+01:00

Kære bruger af Sundhedsagenten

*** Opdatering 15:44 ***

Sundhedsagenten modtager igen kvitteringer fra Beskedfordeleren og vi ser ingen problemer mere.

*********

*** Opdatering 15:21 ***

Sundhedsagenten modtager igen kvitteringer fra Beskedfordeleren. Har fået bekræftelse fra flere kommuner at de igen modtager Sygehusadvis.

MultiMed mener problemet er løst, men har ekstra overvågning på løsningen til kl 16:00

Næste opdatering 16:00
*********

*** OPDATERING 14:42 ***

Vi er blevet gjort opmærksom på at kommunerne slet ikke modtager Syghusadvis fra Sundhedsagenten. Vi er ved at fejlsøge på dette sammen med Beskedfordeleren.

Næste opdatering 15:30

***********

*** OPDATERING ***

Vi arbejder forsat på at finde ud af hvorfor der kun kommer ganske få antal kvitteringer til Sundhedsagenten.

Ny status besked 15:30.

*******

Sundhedsagenten modtager i øjeblikket ikke kvitteringer fra kommunerne i forbindelse med Sygehusophold.

Dette betyder at kommunerne kan modtage alarm mails fra Sundhedsagenten, på at deres EPJ/EOJ system ikke kvitteringer for Sygehusadvis.
For regionerne betyder det, at de ikke modtager kvitteringer for deres beskeder omkring Sygehusophold, sendt til kommunerne.

Vores Service Desk er opmærksom på dette, og der arbejdes intensivt på en løsning.

Berørt integration: SF0810 Sygehusophold

Ny status udsendes senste kl: 14:30.

Med venlig hilsen
DataGruppen MultiMed A/S
Mail: hotline@multimed.dk
Tlf: 75 72 54 75

Status Page powered by Admin Labs