Closed | Oct 23, 2023 | 09:55 GMT+02:00
Kære bruger af Serviceplatformen.
[LØST] Kvitteringsflowet fra Digital Post via Serviceplatformen til fagsystemerne kører igen nu, så denne incident lukkes.
Vi ved nu, at Digital Post forsøger at sende kvitteringer hver 6. time i 5 dage, hvorefter de stopper forsøgene. De fleste kvitteringer ser ud til at komme igennem efter nogle dage, og vi har spurgt Digital Post om de kan gensende efter de 5 dage.
Der kan i øjeblikket opleves udfordringer med at modtage kvitteringer via SF1601 i såvel EXTTEST som PROD miljøet.
Der opleves i øjeblikket forsinkelse for kvitteringer fra DigitalPost for meddelelser sendt via SF1601. Vi er i fuld gang med at undersøge omfanget af problemet. Sagen er meldt ind til NGDP og forfølges tæt.
Ny status senest mandag kl. 10.00
Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.
Vi beklager de gener, det måtte medføre.
Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37