Scheduled | Oct 15, 2024 | 17:00 - 18:52 | GMT+02:00
Kære bruger af Serviceplatformen og Fælleskommunalt Administrationsmodul.
Tirsdag den 15/10-2024 fra kl. 17.00 til kl. 20.00 udføres der vedligeholdelsesarbejde i Serviceplatformens og Fælleskommunalt Administrationsmoduls Eksterne Testmiljø og Produktionsmiljø i forbindelse med Nemlog-in certifikatopdateringer.
Vedligeholdelsesarbejdet omfatter Serviceplatformens og Fælleskommunalt Administrationsmoduls brug af certifikater i samspil med NemLog-in. Der kan forventes nedetid for Serviceplatformens og Fælleskommunalt Administrationsmoduls Eksterne Testmiljø fra kl. 17:00 til kl. 18:00 samt for Produktionsmiljøet fra kl. 18:00 til kl. 20:00. Hverken kommuner, leverandører eller anvendere behøver at foretage ændringer i forbindelse med servicevinduet.
Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender denne service, selv udsender driftsmeddelelse til deres brugere herom, hvilken konsekvens aktuelle Servicevindue har for det konkrete fagsystem.
Vi beklager de gener, det måtte medføre.
Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37