Incident

[LØST] (EXTTEST) kald mod Serviceplatformen, der benytter OCES3 certifikater virker ikke.

Closed | Feb 02, 2023 | 08:57 GMT+01:00

Kære bruger af Serviceplatformen.dk

Det er blevet konstateret at der nu er it-systemer, der er begyndt at kalde Serviceplatformen med OCES3 certifikater, og at det fejler. Vi har lokaliseret fejlen, der består i at vores opsætning endnu ikke er klargjort til at kunne acceptere OCES3 certifikater.

Det påvirker SF1606 og yderligere den del af SF1601, hvor status sendes ud via Beskedfordeler.
Desuden vil it-systemer, der har valgt at skifte til OCES3 opleve, at de ikke kan kalde Serviceplatformens services.

Der arbejdes med vores driftsleverandør på, hvornår vi vil kunne lave den nødvendige ændring af opsætningen, for at løse problemet.

Vi beklager de gener, det måtte medføre.

Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37

Status Page powered by Admin Labs