Open | Oct 05, 2023 | 10:54 GMT+02:00
Kære bruger af Serviceplatformen.
[OPDATERING] DER MISTES IKKE DIGITAL POST.
Det kan forekomme, at digital post ikke kan leveres til specifikke kontaktpunkter for fagsystemerne.
Hvis dette foregår over en periode af 7 dage, vil NgDP lukke det konkrete modtagersystem ned og sende
posten til kommunens primærsystem oprettet i NgDP
Kommunen kan selv genåbne deres modtagersystem i Digital Post under Administrativ Adgang.
Der kommer først en opdatering, når der er nyt i sagen.
Der kan i øjeblikket opleves udfordringer med at modtage post via SF1606 for udvalgte kommuner i såvel EXTTEST som PROD miløet.
Hvis en forsendelse ikke kan leveres via SF1606 over en længere periode, bliver kommunens modtagersystem i DigitalPost lukket. Herefter bliver meddelelser sendt til kommunens primære system i DigitalPost, hvilket betyder, at beskeder ikke vil gå tabt.
Vi er i fuld gang med at undersøge omfanget af problemet.
Vi gør opmærksom på, at de fagsystemer, som anvender Serviceplatformen, selv udsender driftsmeddelelser til deres brugere om, hvilken konsekvens aktuelle problemstilling har for det konkrete fagsystem.
Vi beklager de gener, det måtte medføre.
Med Venlig Hilsen,
IBM Service Desk
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk
Tlf: 89 87 21 37